رسیدن به بالاترین سطح زندگی و احساس رضایت

رسیدن به بالاترین سطح زندگی و احساس رضایت

رسیدن به بالاترین سطح زندگی و احساس رضایت 150 150 راضیه منشئی

همه ما بدنبال بالاترین سطح زندگی هستیم و تمایل داریم که به احساس رضایت از زندگی برسیم.باید سعی کنید هر روز قدمهای جسورانه به سوی رویاهایتان بردارید و از بی حرکت ایستادن و درجا زدن دوری کنید. شما توانایی ایجاد هر نوع تغییری در زندگیتان را دارید اما قدم به قدم و روز به روز… هر روز سعی کنید برای رسیدن به خواسته هایتان یک قدم به جلو بردارید.

10 جنبه کلیدی زندگی عبارتند از :

1. خانواده و دوستان

فکر کنید چطور میتوانید رفتار، معاشرت و حمایت از آنها را بهتر کرده و به یک دوست بهتر، مادر بهتر، همسر بهتر، فرزند بهتر و…. تبدیل شوید.

2. مسائل روحی و معنوی

ارتباط نزدیک با خدا و انجام اعمالی که روح انسان را به آرامش میرسونه و شکرگزاری روزانه در بهبود حال روحی و معنوی بسیار تاثیرگذار است.

3. رشد و پیشرفت شخصی

با خواندن کتاب و شرکت در سمینارها و دوره های آموزشی و بالا بردن تخصص و مهارت میتوان به رشد و پیشرفت شخصی رسید.

4. مسائل مالی

فکر کنید دوست دارید به چه درآمد ماهیانه ای برسید و برای رسیدن به این خواسته چه باید بکنید… ادامه مسیر قبلی چیزی را عوض نمیکنه برای تغییر در مسیر به شیوه ای درست باید راه درست را پیدا کرد و مسیر را تغییر داد… باایجاد کسب و کار جدید و افزایش مهارتهای تخصصی در بهبود شرایط مالی خود کوشا باشیم.

5. حرفه و کسب و کار

فکر کنید چگونه از مهارتهای خود میتوانید در ایجاد بهترین حرفه و کسب و کارهای جانبی استفاده کنید. از ایجاد کسب و کار جدید نترسید و با مشورت با دیگران راههای درست کسب درآمد را تجربه کنید. در هر تجربه آموزشی نهفته است.

6. توجه به دیگران و روابط عاشقانه

دیگران را واقعا دوست داشته باشید و برای رسیدن به اهدافشان صمیمانه به آنها کمک کنید.

7. تفریح و سرگرمی

داشتن تفریح و سرگرمی در زندگی انرژی بخش و ضروریست، حتما هر چندوقت یکبار برنامه تفریحی داشته باشید و چقدر خوب است که کاری را که دوست دارید انجام دهید تا احساس رضایت کنید و کار خود را به تفریح و سرگرمی تبدیل کنید، بدینصورت از کار خود لذت برده و کسب درآمد میکنید.

8. مشارکت در کارهای اجتماعی

در کارهای گروهی و اجتماعی شرکت کنید و همیشه سعی کنید فعال باشید و تا میتوانید به دیگران کمک کنید.

9. تندرستی و تناسب اندام

با خوردن غذاهای سالم، ورزش و پیاده روی و انجام چک آپ های دوره ای به سلامتی خودتان اهمیت دهید.

10. محیط زندگی، خانه و محل کار

محیط زندگی، خانه و محل کار خود را به مکانی شاد و منظم و دوست داشتنی تبدیل کنید تا از بودن در آن مکان احساس لذت و امنیت داشته باشید.

این جنبه ها را در نظر بگیرید ، حتی روزانه آنها را مرور کنید و برای بهبود شرایط زندگی خود هر روز حداقل یک قدم بردارید. با وجودیکه این امور جزء بدیهیات هستند ولی خیلی وقتها آنها را فراموش کرده و رعایت نمیکنیم … اگر سعی کنید هر روز این مطالب را مرور کرده و بکار بگیرید به شما قول میدهم بعد از یکسال از نتایج بدست آمده در زندگی شگفت انگیز شده و احساس رضایت کنید.

برگرفته از کتاب صبح جادویی اثر هال الرود

ایمیل

manshaeir@gmail.com

با ما تماس بگیرید

۰۹۱۳۳۷۰۱۳۳۹

© 2021 کلیه حقوق محفوظ است. طراحی و اجرا R.D