تجربه ای از برگزاری اولین سمینار

تجربه ای از برگزاری اولین سمینار

تجربه ای از برگزاری اولین سمینار 721 504 راضیه منشئی

با سلام

اولین سمینار خود را با موضوع هدفگذاری حرفه ای در روز شنبه 5 مرداد 98 در سالن اجتماعات هلال احمر برگزار کردم.

 

همیشه میدیدم افراد زیادی را که با چالش خواندن متون انگلیسی مواجه بودند و من که مدتی بود داشتم فن ترجمه زبان و خواندن بداهه متون انگلیسی را با شیوه ای متفاوت آموزش میدیدم تصمیم گرفته بودم این شیوه را آموزش دهم.

تا اینکه بطور خیلی اتفاقی با یک سیستم نتورک مارکتینگ برخورد کردم که از یک کالای صددرصد ایرانی حمایت میکرد و من که اصلا اطلاع قبلی در مورد اینگونه سیستمها نداشتم شروع به تحقیق در مورد آن کردم و اطلاعات خوب و جالبی بدست آوردم.

ولی بعد از تحقیقات و مطالعات زیاد متوجه شدم که افراد درک درستی از اینگونه سیستمها ندارند و به همین دلیل اغلب نمیدانند چه کار باید بکنند و شکست میخورند و ذهنیت خوبی نسبت به آن ندارند، در حالیکه اگر کار را درست و اصولی انجام دهند میتوانند اوضاع اقتصادی خود را کن فیکون کنند و افراد زیادی را دیدم که رشدهای خیلی خوبی در این سیستمها داشتند.

از آنجا که شرایط اقتصادی این روزهای مردم خیلی جالب نبود تصمیم گرفتم که تا جایی که میتوانم نتورک را حرفه ای یاد گرفته و کار کنم و آموزش دهم ولی متاسفانه فرصت زیادی برای اینکار نداشتم.

کار روی موضوع نتورک خیلی برایم هیجان ایجاد میکرد و حال دلم را خوب میکرد احساس میکردم با آن کار خدمت بیشتری به مردم خواهم کرد چرا که اگر بتوانم با آموزش صحیح حال مالی کسی را خوب کنم احساس رضایت بیشتری خواهم داشت.

به همین دلیل شروع به نوشتن کتابی با نام «اقتصاد مدرن »و زیر عنوان «پایان عصر استخدام و بازارسازی گروهی» بر روی بازاریابی شبکه ای کرده و نتیجه تحقیقاتی که کرده بودم مینوشتم و  این سمینار را با موضوع هدفگذاری که میتواند نیاز بسیاری از افراد باشد را انتخاب کردم.

بعد به کمک انجمن صنفی اساتید حق التدریس و جناب آقای عطایی ریاست محترم اسبق جهاد دانشگاهی سالن اجتماعات هلال احمر اصفهان را که امکانات نسبتا خوبی داشت برای یک سانس یکساعت و نیم کرایه کرده و شروع کردم به تبلیغ در گروههای تلگرامی دوستان و آشنایان و صفحه اینستاگرام و…. یک صفحه ثبت نام در سایت manshaeir.com جهت ثبت نام در سمینار رایگان هدفگذاری تهیه کردم و حدود 120 نفر ثبت نامی داشتیم که خیلی از شرکت کننده ها نتورکرها بودند ، چون سنگ بنای اول موفقیت در نتورک هدفگذاری است.

در نهایت نزدیک به 100 نفر حضور داشتند و شکر خدا با استقبال خوبی از طرف دوستان مواجه شدیم و بازخوردهای خیلی خوبی از این سمینار داشتم.

برخی شرکت کنندگان در این سمینار :

برخی از دوستان و همکاران من :

برخی از دوستان دبیرستانم که از طریق تلگرام و اینستاگرام مطلع شده بودند. جالبه بدونید ما سال 72 دیپلم گرفتیم.

و حضور گرم خانواده عزیزم با یک سبد گل زیبا…

 

و این هم لحظه خداحافظی و ترک سالن:

بامید موفقیت همه شما عزیزان و بامید داشتن یک زندگی هدفمند برای تک تک ایرانیان و ایرانی آباد….

ایمیل

manshaeir@gmail.com

با ما تماس بگیرید

۰۹۱۳۳۷۰۱۳۳۹

© 2021 کلیه حقوق محفوظ است. طراحی و اجرا R.D